Тексеру опциялары
Біз сіздің компанияңызға бару үшін маман дайындаймыз және оған қажетті нұсқауларды береміз. Содан кейін агент 4 негізгі сценарийдің бірін пайдаланып стандартты тексеру жүргізеді:
- 1. Кеңес беру. Жұмбақ сатып алушы әлеуетті клиент рөлін атқарады. Ол сұрақтармен және/немесе көмек сұрауларымен қызметкерлерге жүгінеді. Тексерудің бұл түрінің мақсаты компания қызметкерлерінің құзыреттілігін, олардың сыртқы түрін және тұтынушыларға деген мейірімділік деңгейін бағалау болып табылады.
- 2. Сатып алу арқылы. Агент сіздің мекемеңіздегі барлық процестерді, соның ішінде тауарларды сатып алуды бағалайды. Зерттеу қызмет көрсету сапасын, төлем процесін және т.б.
- 3. Сатып алу және қайтару арқылы. Қайтару процесі алдыңғы нүктеге қосылады. Қате жақындаған жағдайда, бұл кезең клиентті сіздің компанияңызға қайта барудан бас тартуы мүмкін. Жұмбақ сатып алушы қызметкерлеріңіздің сыпайылығы мен кәсібилігін бағалайды.
- 4.Ашумен. Классикалық агент барады, тек тексергеннен кейін ол өзінің жеке басын ашады. Бұл тәсіл қызметкерлерге қызмет көрсету сапасын жақсарту жолын көрсету немесе бақылау фактісіне олардың реакциясын тексеру үшін пайдалы болуы мүмкін.
Біз компаниялар мен қызметтің әртүрлі салаларына зерттеулер жүргіземіз. Біздің агенттік тексерілетін объектілердің санына тұтынушыларды шектемейді, сондықтан тұтынушылар тіпті 1 ұпайды тексере алады.